سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جهنم ایرانی یا جهنم خارجی !!!! (یکشنبه 85/12/6 ساعت 7:23 صبح)

سلام ، خوبین ؟ اول حکایت زیر رو بخونید که باهاتون حرف دارم !

یه نفر می میره و میره به اون دنیا . چون گناهکار بوده می خواهند اون رو ببرن جهنم ولی به خاطر اینکه بار گناهاش سبک بوده بهش حق انتخاب می دن تا بین جهنم ایرانی و جهنم خارجی یکی رو انتخاب کنه !

طرف می پرسه : فرق این دوتا با هم چیه ؟

می گویند : فرقشون در اینه که در جهنم ایرانی هر روز قیر داغ را با قیف در حلقوم گناهکاران می ریزند ولی در جهنم خارجی ها هفته ای دو بار این عمل را اجرا می کنند !

طرف یه کم فکر می کنه و بعد می گه : جهنم خارجی بهتره ، چون هم عذابش کمتره و هم جاذبه توریستش بیشتره !

خلاصه طرف را با انتخاب خودش به جهنم خارجی ها می برن و همون روز اول قیر را با قیف میکنن تو حلقش . با این کار نعره طرف تا آسمون هفتم می ره و پیش خودش فکر می کنه تو جهنم ایرانی ها دیگه باید چه خبر باشه !!!!

شخص مذکور (همون طرف) ، یه روز گذرش به جهنم ایرانی ها می خوره و می بینه همه اونجا شاد و شنگولند و دارن می زنن و می خونن. از یکی می پرسه : این جا که عذابش بیشتره ، پس چرا همه شنگولند ؟

اون یکی طرف ، بشکن زنان ، جواب می ده : خودت رو منتقل کن این جا خیلی خوش می گذره .

_ آخه با این عذاب چه جوری خوش می گذره ؟

_ این جا یه روز قیر هست ،‏قیف نیست . یه روز قیف هست ، قیر نیست . یه روز هر دوتاش هست ، مسئولش نیست . تازه یه روز همه هستند می خوره به تعطیلی ‍‍؛ خلاصه که هر شش ماه یه بار هم نوبت ما نمی شه !!!

حالا این داستان شده حکایت این چند روز ما برای ثبت نام دانشگاه ! ما رو تقریبا سه روز الاف کردن تا اینکه بالاخره تونستیم بثبتنامیم ! راستش هدفم از این حرفا این نبوده که ییهو همه چیزو ببرم زیر سوال و مملکت رو به بد وبیراه بگیرم . فقط می خواستم بگم که چند روز دیگه نوبت ماست ، خداییش ما ها حداقل یه کم بیشتر حواسمون جمع باشه تا امثال ما دیگه بهمون فحش و بد بیراه نگن . ببخشید که سرتون درد آوردم 





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?